Optimalizace webu značky Topranker.cz – recenze klienta a příběh o tom, jak jsme zvedli návštěvnost jeho stránek 9x

Únikové hry jsou zábavná a populární kratochvíle. Jak ale zařídit, abyste právě o vaší únikovce dali vědět co největšímu počtu lidí? Tento problém řešil majitel webu exitdoor.cz, jehož stránky tento úkol plnily jen obtížně.

Proto oslovil společnost Topranker.cz. Recenze v závěru této SEO případové studie snad dosvědčí, že se k nám neobrátil o pomoc špatně – byť si objednal pouhé 3 měsíce naší práce při minimálním možném rozpočtu…

V čem web kulhal nejvíce?

Návštěvnost 87 lidí měsíčně skutečně nezavdávala důvod k jásotu. Co bylo příčinou tohoto stavu?

  • Nadpisy stránek i meta tagy neobsahovaly klíčová slova.
  • Nepřítomností Rich Snippets ve výsledcích SERPU se web zbytečně připravoval o potenciální prokliky.
  • Stránky nebyly patřičně propojeny vnitřním odkazováním.
  • Jediná vstupní stránka webu strhávala celou jeho „váhu“ na sebe.
  • Mít zabezpečené stránky je základ a nejde přitom o nic složitého. Zde chyběl SSL certifikát, což činilo stránku klienta méně zabezpečenou a důvěryhodnou.
  • Stránkám chyběly texty.
  • Nebyla zde možnost platby kartou či nákupu dárkového voucheru.
  • Neoptimalizované obrázky zpomalovaly načítání stránek.
  • Totéž platilo o špatně nastaveném ukládání do mezipaměti prohlížečů. Co tato tzv. cache je se píše mj. zde.
  • Indexovaly se stránky, u nichž to nebylo nutné.

Co jsme stihli napravit?

Tři měsíce není dlouhá doba pro komplexní SEO, soustředili jsme se proto na to skutečně nejdůležitější.

  • Podle zjištěných klíčových slov jsme jednak vytvořili nové stránky, jednak upravili ty současné.
  • Optimalizovali jsme obrázky.
  • Nastavili jsme ukládání do Cache. Tento krok se společně s předchozím pozitivně projevil na rychlosti stránek.
  • Vylepšili jsme nadpisy H1 a meta tagy stránek.
  • Zlepšili jsme vnitřní odkazování, aby tak vynikly ty stránky webu, na kterých záleží nejvíce.
  • Každý lokální podnik by měl zvážit založení a optimalizaci profilu na Google My Business. My jsme tuto drobnou, ale užitečnou práci vykonali za našeho klienta.
  • K více proklikům ze SERPU přispělo jistě také přidání Rich Snippets.
  • Podle žádoucích interakcí uživatelů jsme na webu nastavili měření konverzí.
  • Zařídili jsme, aby se stránky, u kterých to není nutné, přestaly indexovat.
  • Na webu jsme založili blog a přispěli do něj několika články odpovídajícími na nejrozšířenější informační dotazy.

Web jsme posílili i vylepšeným linkbuildingem

  • Dosavadní odkazový profil webu byl velice slabý a plný nekvalitních odkazů. Podívali jsme se proto, v čem jsou lepší odkazové profily konkurentů. Při analýze jsme vytipovali weby, na které stojí za to umístit zpětný odkaz. Na řadě z nich se nám to rovnou povedlo.
  • Příspěvky s odkazy umístěné do komentářové sekce blogů či na fóra pomáhají učinit odkazový profil přirozenější, aby nebyl přesycen jen komerční odkazy. Připravili jsme plán vkládání takových příspěvků na vytipovaná místa. Několik takových příspěvků jsme vložili na fóra sami.
  • Stávající nefunkční či nevhodné odkazy jsme opravili, odstranili či přesměrovali.
  • Pro posílení místních vazeb jsme připravili jsme také soupis místních katalogů a webů k umístění odkazů 
  • Napsali jsme i několik tematických PR článků obsahujících odkaz a umístili je na autoritní weby.

 Obrázek níže dokládá následně stoupající návštěvnost i počet klíčových slov, pro něž se klientovy stránky v SERPu objevují.

V co naše úsilí vyústilo?

Vyústilo ve výsledek, který i nás překvapil – po roce od zahájení naší práce se návštěvnost webu vyšvihla k číslu 904. To je výsledek o 939% lepší než zpočátku!

Navíc se pro takřka všechny místní dotazy web umístil v první pětce SERPu. Jistěže svou roli hrála i nízká míra lokální konkurence. Přesto se ale jedná o výsledek, který si samostatnou SEO studii zaslouží!

Grafy níže ukazují vývoj návštěvnosti i její původ – z 80% to jsou vyhledávače.

Jak vše hodnotí samotný klient?

 Kateřina Tarková

Exit Door s.r.o. – Únikové hry

Pátráte po nejziskovějších metodách propagace vaší společnosti?

Pak jste na správném místě!

Investovali jsme do zlepšení organických pozic a také optimalizace placených inzerátů a z našeho pohledu dosáhl Topranker těch nejlepších možných výsledků.

A to navíc za velmi rozumné peníze a na výsledky jsme nemuseli čekat dlouho. Je to ten typ spolupráce, kdy jste si naprosto jistí, že se vám investované prostředky vrátí v maximální možné míře.

Děkujeme a těšíme se na další budoucí spolupráci!

Pronájem bytu v Olomouci se vám jako majiteli rozhodně vyplatí. Za 3+1 běžně dostanete více než 14 tisíc měsíčně!
Pronájem bytu v Olomouci – jak se vyvarovat problémů s nájemníky